Základy dnešnej skupiny KMG položili výskumníci a konzultanti, ktorí už od roku 1990 patrili medzi prvých, ktorí pôsobili v oblasti výskumu trhu a verejnej mienky v rámci Českej a Slovenskej republiky. Od začiatku sa zameriavali na ciele a riešenie problémov v oblasti marketingu a sociálneho výskumu. V roku 1995 došlo k zlúčeniu ich aktivít a vznikla spoločnosť, ktorá prijala meno KMG a primárne pôsobila na území Slovenskej republiky.
V snahe posilniť komunikáciu s našimi klientmi v Českej republike, bola v roku 2004 založená spoločnosť KMG Czech Republic s.r.o.
Skupina KMG je v súčasnosti sieťou nezávislých výskumno-poradenských agentúr primárne pôsobiacich na trhoch Českej a Slovenskej republiky, poskytujúca komplexný rozsah služieb v oblasti marketingového a sociálneho výskumu. Skupina KMG má dlhodobo stabilnú vlastnícku štruktúru a je krytá výlučne domácim kapitálom, nie je kapitálovo napojená na žiadnu medzinárodnú sieť. KMG udržiava dobré a úzke vzťahy s ďalšími nezávislými agentúrami v zahraničí tak, aby mohla v prípade potreby realizovať a koordinovať medzinárodné projekty väčšieho rozsahu.
KMG, reprezentovaná PhDr. Petrom Kořenkom, je riadnym členom ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research / Európska spoločnosť pre výskum trhu a verejnej mienky) od roku 1998. KMG striktne dodržiava etické normy ESOMAR a riadi sa kódexom, ktorý ESOMAR vydal za účelom skvalitnenia služieb poskytovaných výskumnými profesionálmi.
Z mnohých globálnych platforiem v oblasti marketingového a sociálneho výskumu je KMG dlhodobo zaregistrovaná v Quirk´s.
Primárnym cieľom spoločností KMG je poskytovanie kvalitných poradenských služieb založených na presných informáciách získaných výskumom trhu a verejnej mienky.
Našou ambíciou je maximalizovať vaše zisky z investícií vložených do marketingu.
Všetky fakty sú vyhodnocovaná podľa objektívnych kritérií bez ohľadu na to, pre koho sú určené.
Celý proces poznávania hodnotíme podľa štandardov ESOMAR a národných asociácií.
Skupina KMG nie je prepojená alebo inak závislá od žiadneho subjektu na trhu.
Všetka naša činnosť smeruje k dosiahnutiu pozitívnej bilancie klienta.
Od roku 1995 analyzujeme situáciu na oboch trhoch.
Objavujeme pre klienta tie stránky reality, ktoré zostávali skryté.
Každý projekt implementujeme pre špecifické a individuálne potreby klienta a vieme sa prispôsobiť meniacim sa podmienkam.
Naše metodologické prístupy sú projektované pre dosahovanie cieľov klienta maximálne efektívnym spôsobom.
Silnou stránkou skupiny KMG je dokonalá znalosť lokálnych (českých a slovenských) segmentov trhu. Okrem nižšie uvedených produktov a služieb poskytuje skupina KMG na oboch lokálnych trhoch klientom tradičné ad hoc prieskumy projektované na mieru, tj. Presne podľa potrieb klienta.
Efektívny telefonický prieskum
Riadené diskusie s malými skupinami účastníkov systém merania efektívnosti reklamy
Efektívny telefonický prieskum
Hĺbkové skúmanie postojov respondentov formou rozhovoru s kvalifikovaným moderátorom
Sekundárna analýza údajov z existujúcich zdrojov
Výskum názorov a postojov verejnosti k aktuálnym otázkam
Výskum v oblasti verejnej správy a jej problematiky
Skupina KMG dlhodobo udržiava vzťahy s radom globálnych výskumných spoločností a inštitúcií, napríklad:
Skupina KMG aktuálne patrí na svojich lokálnych trhoch medzi vedúce výskumné agentúry v segmente healthcare. KMG svoje výskumné služby poskytuje priamo alebo prostredníctvom partnerstva s globálnymi výskumnými inštitúciami špecializovanými na daný segment.
Počas 30-ročnej histórie skupina KMG poskytla služby celej rade známych spoločností, z ktorých niektoré prešli organizačnými zmenami (typicky akvizíciami či fúziami), avšak ich značky sú na našich lokálnych trhoch prítomné a naďalej majú silnú marketingovú podporu a medzi spotrebiteľmi vysokú preferenciu. Mnoho ich značiek na našich lokálnych trhoch KMG svojimi výskumnými službami pomáhala rozvíjať. Aj vďaka spolupráci s týmito spoločnosťami je KMG už 30 rokov na trhu: